vijver2.JPG hole_5_afslag.JPG Hole_9_aankomst.jpg header_schaerweijde.jpg
 

club_cashless

Vanaf 1 januari 2017 is ZSV Schaerweijde cashless en kan er alleen nog betaald worden met een bankpas (contactloos of met pin) óf met de clubkaart van Schaerweijde.  
Dit nieuwe betaalsysteem wordt geïntroduceerd om snel en simpel te kunnen betalen aan de bar, zodat het barpersoneel je zo snel mogelijk kan bedienen. Het niet langer werken met contanten zorgt daarnaast ook voor minder kosten, werk en risico.

Wij hopen dat iedereen zoveel mogelijk met de clubkaart gaat betalen. Immers betalen met een clubkaart is voor de club voordeliger dan betalen met een bankpas.

 

Degene die al in het bezit zijn van een Schaerweijde clubkaart kunnen hier gewoon  mee betalen. Er is echter nog een groot aantal leden dat nog niet in het bezit is van een clubkaart maar voor wie het heel handig is. Bijvoorbeeld voor onze jongste jeugd, die vanwege hun leeftijd nog geen eigen pinpas bezitten en tot nu toe altijd met kleingeld betaalden. Maar ook is het makkelijk om voor het team een gemeenschappelijke clubkaart aan te schaffen zodat er eenvoudig een team pot gemaakt kan worden.

 

Ook is het mogelijk om een app op je smartphone te laden waardoor je het saldo van je clubkaart kan inzien, opwaarderen maar ook bedragen direct kunt overboeken naar de teamkaart.  

 

Hoe werkt het?

 

  1. De clubkaart is met een startsaldo van tien euro te koop aan de bar voor € 10,00 per stuk. 
    De kaart is dan al voor je geactiveerd.
  2. Met de brief met uitleg kan de clubkaart vervolgens worden geregistreerd op www.mijnlcs.nl.
  3. Wanneer de persoonlijke gegevens zijn geregistreerd, kan de clubkaart bij verlies makkelijker worden geretourneerd.

Registreren

  1. Om deze pas met CVC-code te koppelen aan je eigen gegevens, dien je naar www.mijnlcs.nl te gaan
  2. Je kiest voor de knop linksonder: ‘Registreer je clubcard’
  3. In het volgende scherm kies je voor ‘Betaalpas’, vul zowel het pasnummer als de CVC-code in en je eigen gegevens
    Wanneer alle gegevens zijn ingevuld, klik je op ‘Registreer’

 


Saldo laden

  1. Inloggen in www.mijnlcs.nl om met iDEAL op te waarderen, of
  2. Waardeer je saldo op via app op uw telefoon. Laad eerst de Knip app op je telefoon en volg de instructie. (zie hiervoor de PDF bijlage op deze pagina!)
  3. waardeer je clubkaart op met je pinpas aan de bar op Schaerweijde.  

 

Bestaande betaalkaart
Ben je al in het bezit van een betaalkaart dan kan hier nog gewoon gebruik van gemaakt worden. 
Deze kan je alsnog activeren via de Schaerweijde Site. Ga naar 
www.mijnlcs.nl en volg de instructies. Mocht je nog vragen hebben, stuur dan een email naar [email protected].

 

 

Frequently Asked Questions, veel gestelde vragen:

 

1.Hoe werkt betalen met de Schaerweijde clubkaart ? 
Voor de administratieve afhandeling is een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif.
Zij zijn leverancier van het kassasysteem en beheren de backoffice van de betaalfunctie van de clubkaart. Uiteraard gaan zij vertrouwelijk om met alle gegevens. Deze gegevens worden in geen geval aan derden verstrekt.

2.Hoe activeer ik mijn clubkaart ?
De kaart is bij aankoop al geactiveerd. Het is wel handig om je persoonlijke gegevens te registreren zodat de clubkaart bij verlies makkelijker kan worden geretourneerd.
Hiervoor ga je naar 
www.mijnlcs.nl en volg je de procedure ‘Registreer je clubcard’.

 

3.Kan ik met de Schaerweijde clubkaart ook ergens anders betalen ?
Met onze clubkaart kan vooralsnog alleen bij Schaerweijde worden afgerekend.

4. Hoe kan ik saldo laden op mijn clubkaart ?
Dat kan met de pinpas aan de bar in het clubhuis of via internet (iDEAL). 
In het eerste geval betaal je met de pinpas en wordt het bedrag direct op de clubkaart gezet. Om de clubkaart via internet op te laden, log je in op de persoonlijke pagina.

 


5.Kan er saldo worden teruggestort of geretourneerd ?
Saldo kan niet worden teruggestort of contant worden teruggegeven.


6. Hoe weet ik het actuele saldo op mijn clubkaart ?
De kaart is bij aankoop al geactiveerd. Het is wel handig om je persoonlijke gegevens te registreren zodat de clubkaart bij verlies makkelijker kan worden geretourneerd.
Hiervoor ga je naar 
www.mijnlcs.nl en volgt de procedure ‘Registreer je clubcard’.

 

7. Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen ?  
Na inloggen op de persoonlijke pagina kunnen onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ de gegevens worden gewijzigd.

8.Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van mijn clubkaart ? 
Stuur een email aan 
[email protected] en blokkeer het saldo op www.mijnlcs.nl. Het saldo blijft gewoon op de server staan en kan evt. aan de nieuwe kaart worden gekoppeld. Snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van de clubkaart. 
Wanneer de oude clubkaart binnen een week wordt gevonden, zal deze weer beschikbaar gesteld worden en kan deze gedeblokkeerd worden. Wanneer deze niet gevonden wordt, 
zal een nieuwe pas beschikbaar gesteld worden tegen kostenverrekening van € 5,00. Vervolgens kan het oude saldo aan de nieuwe clubkaart worden gekoppeld.

9.Wat moet ik doen indien mijn clubkaart niet werkt ?
In dat geval stuur je een email aan 
[email protected].

 

10.Kunnen niet-leden, bijv. ouders ook een clubkaart aanschaffen ? 
De clubkaart is voor eenieder te koop aan de bar. 

11.Wat gebeurt er bij beëindiging van het lidmaatschap ?
Na beëindiging van het lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op de clubkaart. Eventueel resterend saldo kan worden gerestitueerd na inleveren van de clubkaart. Op dit saldo wordt altijd € 5,00 aan behandelingskosten verrekend. Aanvraag voor restitutie kan worden gemaild naar 
[email protected] 

12.Hoe worden de kosten voor een nieuwe kaart verrekend ?
De kosten (€ 5,00) voor een nieuwe pas worden direct verrekend via het uitstaande saldo. Bijvoorbeeld: iemand heeft een uitstaand saldo van €20,00, dan wordt het saldo aangepast naar € 15,00. Ander voorbeeld: stel het saldo is € 0,00, dan wordt het saldo aangepast naar € - 5,00.

13.Is de clubkaart ook voor teams ?
Het is juist aan te raden een clubkaart voor uw team aan te schaffen als team-/bierpot. Het is dan aan het team zelf om onderling deze kaart te beheren en voor voldoende saldo te zorgen. Middels de app op de smartphone kan er ook makkelijk geld worden overgemaakt naar de clubkaart. 

14. Andere vragen ?
Voor alle overige vragen: stuur je een mailtje naar:  
[email protected].