header-schaer-website-v6.jpg
 

Club-Cashless

Vanaf 1 januari 2017 is ZSV Schaerweijde cashless en kan er alleen nog betaald worden met een bankpas (contactloos of met pin) óf met de clubkaart van Schaerweijde.  
Dit nieuwe betaalsysteem wordt geïntroduceerd om snel en simpel te kunnen betalen aan de bar, zodat het barpersoneel je zo snel mogelijk kan bedienen. Het niet langer werken met contanten zorgt daarnaast ook voor minder kosten, werk en risico.


Wij hopen dat iedereen zoveel mogelijk met de clubkaart gaat betalen. Immers betalen met een clubkaart is voor de club voordeliger dan betalen met een bankpas.

 

Degene die al in het bezit zijn van een Schaerweijde clubkaart kunnen hier gewoon  mee betalen. Er zijn echter nog een groot aantal leden die nog niet in het bezit zijn van een clubkaart maar voor wie het heel handig is. Bijvoorbeeld voor onze jongste jeugd, die vanwege hun leeftijd nog geen eigen pinpas bezitten en tot nu toe altijd met kleingeld betaalden. Maar ook is het makkelijk om voor het team een gemeenschappelijke clubkaart aan te schaffen zodat er eenvoudig een teampot gemaakt kan worden.

 

Ook is het mogelijk om een app op je smartphone te laden waardoor je het saldo van je clubkaart kan inzien, opwaarderen maar ook bedragen direct kunt overboeken naar de teamkaart.  

 

Hoe werkt het?

 

  1. De clubkaart is met een startsaldo van tien euro te koop aan de bar voor € 10,00 per stuk. 
    De kaart is gelijk geactiveerd.
  2. Met de brief met uitleg kan de clubkaart vervolgens worden geregistreerd op www.mijnlcs.nl.
  3. Wanneer de persoonlijke gegevens zijn geregistreerd, kan de clubkaart bij verlies makkelijker worden geretourneerd.


Registreren

  1. Om deze pas met CVC-code te koppelen aan je eigen gegevens, ga je naar www.mijnlcs.nl.
  2. Je kiest voor de knop linksonder: ‘Registreer je clubcard’.
  3. In het volgende scherm kies je voor ‘Betaalpas’, vul zowel het pasnummer als de CVC-code in en je eigen gegevens.
    Wanneer alle gegevens zijn ingevuld, klik je op ‘Registreer’.


Saldo opwaarderen

  1. Ga naar www.mijnlcs.nl om met iDEAL je saldo op te waarderen, of
  2. Waardeer je saldo op via de app op je telefoon. Laad eerst de Knip-app op je telefoon en volg de instructie. (zie hiervoor de PDF bijlage op deze pagina!)
  3. waardeer je clubkaart op met je pinpas aan de bar op Schaerweijde.  

 

Bestaande betaalkaart

Ben je al in het bezit van een betaalkaart, dan kan hiervan nog gewoon gebruik gemaakt worden. 
Deze kan je alsnog activeren via de Schaerweijde-site. Ga naar 
www.mijnlcs.nl en volg de instructies. Mocht je nog vragen hebben, stuur dan een email naar verenigingsmanager@schaerweijde.nl.

 

Frequently Asked Questions, veel gestelde vragen:

Hoe werkt betalen met de Schaerweijde clubkaart?
Voor de administratieve afhandeling is een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif.
Zij zijn leverancier van het kassasysteem en beheren de backoffice van de betaalfunctie van de clubkaart. Uiteraard gaan zij vertrouwelijk om met alle gegevens. Deze gegevens worden in geen geval aan derden verstrekt.

Hoe activeer ik mijn clubkaart?
De kaart is bij aankoop al geactiveerd. Het is wel handig om je persoonlijke gegevens te registreren zodat de clubkaart bij verlies makkelijker kan worden geretourneerd.
Hiervoor ga je naar 
www.mijnlcs.nl en volg je de procedure ‘Registreer je clubcard’.

Kan ik met de Schaerweijde clubkaart ook ergens anders betalen?
Met onze clubkaart kan vooralsnog alleen bij Schaerweijde worden afgerekend.

Hoe kan ik het saldo opwaarderen op mijn clubkaart?
Dat kan met de pinpas aan de bar in het clubhuis of via internet (iDEAL). 
In het eerste geval betaal je met je pinpas en wordt het bedrag direct op de clubkaart gezet. Om de clubkaart via internet op te laden, log je in op je persoonlijke pagina via www.mijnlcs.nl.


Kan er saldo worden teruggestort of geretourneerd?
Saldo kan niet worden teruggestort of contant worden teruggegeven.

Hoe weet ik het actuele saldo op mijn clubkaart?
Dit kunnen ze voor je nakijken bij de bar van Schaerweijde of, indien je je kaart hebt geregistreerd, via
www.mijnlcs.nl

Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen?  
Na inloggen op je persoonlijke pagina via www.mijnlcs.nl kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van mijn clubkaart? 
Stuur een email naar
[email protected] en blokkeer het saldo op www.mijnlcs.nl. Het saldo blijft gewoon op de server staan en kan eventueel aan de nieuwe kaart gekoppeld worden. Snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van de clubkaart. 
Wanneer de oude clubkaart binnen een week wordt gevonden, zal deze weer beschikbaar gesteld en gedeblokkeerd worden. Wanneer deze niet gevonden wordt, zal een nieuwe pas beschikbaar gesteld worden tegen kostenverrekening van € 5,00. Vervolgens kan het oude saldo aan de nieuwe clubkaart worden gekoppeld.

Wat moet ik doen indien mijn clubkaart niet werkt?
In dat geval stuur je een email aan 
[email protected].


Kunnen niet-leden, bijvoorbeeld ouders ook een clubkaart aanschaffen? 

De clubkaart is voor iedereen te koop aan de bar. 

Wat gebeurt er bij beëindiging van het lidmaatschap ?

Na beëindiging van het lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op de clubkaart. Eventueel resterend saldo kan worden gerestitueerd na inleveren van de clubkaart. Op dit saldo wordt altijd € 5,00 aan behandelingskosten ingehouden. Aanvraag voor restitutie kan worden gemaild naar [email protected].

Hoe worden de kosten voor een nieuwe kaart verrekend?
De kosten van € 5,00 voor een nieuwe pas, worden direct verrekend via het openstaande saldo. Bijvoorbeeld: iemand heeft een openstaand saldo van € 20,00, dan wordt het nieuwe saldo € 15,00. Stel dat het saldo € 0,00 is, dan wordt het nieuwe saldo - € 5,00.

Is de clubkaart ook voor teams?
Het is juist aan te raden een clubkaart voor het team aan te schaffen als team-/bierpot. Het is dan aan het team zelf om onderling deze kaart te beheren en voor voldoende saldo te zorgen. Middels de app op de smartphone kan er ook makkelijk geld overgemaakt worden naar de clubkaart. 

Andere vragen?
Voor alle overige vragen kun je een email sturen naar [email protected].